vrijdag 21 maart 2014

DIY handles


Ken je dat, je hebt een idee in je hoofd
en bij de uitvoering merk je dat het helemaal klopt?
Dat had ik met dit maak-het-zelf project.
Een paar weken geleden hadden Nathalie en Tessa 
van NU interieur | ontwerp een mooie give away actie op instagram.
Met een origineel idee voor de toepassing van hun leren handles 
maakte je kans om je idee ook echt uit te voeren.
De greepjes zijn natuurlijk al geweldig aan een kast, 
een dienblad of een snijplank.
En mij leek het leuk om ze aan stof te bevestigen.
Lucky me...

 Via instagram deed ik mee met deze foto.


Toen ik het bericht kreeg dat ik mijn idee mocht uitvoeren
ben ik meteen enthousiast begonnen met breien.
Met witte Zpagetti en breipennen dikte 10 zette ik 16 steken op.
Als je vergeten bent hoe dat ook al weer moet,
kijk dan eens op youtube voor handige instructiefilmpjes.
Ik maakte met rechte steken 2 onderzetters | pannenlappen van 20 bij 20 cm .


Mooi en stijlvol ingepakt kreeg ik de twee witte leren handles maat S thuisgestuurd.
Ze zijn trouwens ook in andere maten en in verschillende kleuren te krijgen.
En nadat ik ze bevestigd had waren ze klaar om te gebruiken.



 Nogmaals dank Tessa en Nathalie voor dit mooie cadeau!

 Foto's House N°18


Love it when an idea comes to life!
Last week I won two leather handles 
to realize my idea for a little DIY project.
And this is the result.
Thanks to the lovely ladies from NU interieur | ontwerp!
*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten