zaterdag 16 maart 2013

Theebloem

Vorige week kreeg ik van mijn lieve vriendin Rineke een mooi glazen theepotje 
cadeau met daarbij een theebloem.
Vandaag gebruikte ik de theebloem en zie hier het resultaat!









Bij de thee een stuk witte chocolade met noten en rozijnen. 
Smelt hiervoor 200 g witte chocola.
Neem een handvol macademianoten, pistachenoten en rozijnen.
Hak de noten in stukken.
Bekleed een bakvorm (ik gebruikte een cakevorm) met bakpapier.
Meng het noten- en rozijnenmengsel door de gesmolten chocola.
Giet alles in de bakvorm en laat goed afkoelen. 
Ik zette de vorm een nacht weg.
Snijd daarna in stukken.
Je kunt allerlei varianten bedenken, zoals met kokos, gedroogde vruchten, andere noten, melkchocola...
Als je een variant hebt gemaakt die het proberen waard is dan houd ik me aanbevolen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten